آیا رژیم غذایی گروه خونی به کاهش وزن کمک می کند؟

فهرست ها

کاهش وزن برای گدام گروه خونی سخت است؟

کاهش وزن گروه خونی

یکی از عجایب کاهش وزن گروه خونی می توان گفت لاغر شدن برای گروه خونی های مختلف، متفاوت است

دو گروه خونی برای لاغری باید سخت تلاش کنند (کاهش وزن گروه خونی )

بیشتر مردم با توسل به برنامه هاس سخت رژیمی برای لاغری تلاش میکنند، یا بعضی از افراد با رفتن به باشگاه و تمرین کردن سخت برای کم کردن وزن مبادرت میکنند اما نتیجه ای حاصل نمی شود. تا به حال به این فکر کرده اید که چرا دوستان شما راحت لاغر می شوند اما شما نه؟ با کوثر طب همراه باشید.

لاغر شدن با گروه خونی

برای لاغری کدام گروه خونی راحت لاغر می شوند کدام نه ( کاهش وزن گروه خونی)

در لاغری گروه خونی شما تاثیر زیادی را به همراه خواهد داشت. افراد با گروه خونی AB + و گروه خونی AB – خیلی سخت لاغر می شوند، این دو گروه بخاطر عدم توانایی تغییر عادت غذایی به راحتی نمی توانند لاغر شوند . چرا که در لاغر شدن افراد یکی از دلایل کاهش وزن توانایی تغغیر عادت بد غذایی است.

اما برای کاهش وزن اشخاص با گروه خونی O + و B + هستند راحت لاغر می شوند،

رژیم غذایی مخصوص گروه خونی شما چیست؟!

رژیم غذایی دسته خونی چیست ؟

ایده‌ای که پشت رژیم غذایی برحسب گروه خونی است این است که افراد رژیم غذایی‌ای داشته باشند که برحسب گروه خونی آن‌ها است و وضعیت سلامت آن‌ها را بهتر کرده، وزن را متعادل نگه‌داشته و از پیری زودرس جلوگیری کند. این ایده از نویسنده کتاب رژیم گروه خونی نوشته پیتر ج.ج. آدامو است. این کتاب برای اولین بار در سال 1996 میلادی منتشر شد و به‌سرعت در لیست پرطرفدارترین کتاب‌ها قرار گرفت

رژیم غذایی بر اساس گروه خونی هیچ تاثیری بر کاهش وزن ندارد

برنامه غذایی متفاوت برای لاغر شدن دسته های گروه خونی

برنامه ی گروه خونی O:

افراد با این گروه خونی باید غذا هایی با پروتئین زیاد، مصرف ماهی و سبزی را زیاد کنند، ولی در حبوبات مصرف کمی داشته باشند، این اشخاص غذای دریایی، گوشت قرمز، بروکلی، اسفناج و روغن زیتون بخورند تا وزن کم کنند، آن ها باید از خوردن لبنیات،  گندم  دوری کنند.

لاغر شدن گروه خونی :A

این افراد باید سبزیجات، میوه ها، بوقلمون، غلات سبوس دار و خوراک دریایی را انتخاب کنند و از خوردن گوشت دوری کنند، برای لاغری، شما باید بیشتر آناناس، روغن زیتون، غذا های دریایی، سبزیجات و سویا بخورید، همچنین باید از خوردن لبنیات، ذرت، لوبیا قرمز و گندم دوری کنند.


پیشنهاد داروخانه کوثر طب: قرص وایمکس


کاهش وزن گروه خونی B:

این اشخاص باید رژیم غذایی زیادی را انتخاب کنند که شامل گوشت، میوه ها، غذا های دریایی، لبنیات و غلات باشد،برای چربی سوزی وزن باید سبزیجات سبز، جگر، تخم مرغ و شیرین بیان بیشتری بخورید و از خوردن ذرت، مرغ، گندم و بادام زمینی اجتناب کنید.

گروه خونی AB:

افرداد داری گرون ا ب  باید لبنیات، گوشت بره، توفو، ماهی، میوه ها، سبزیجات و غلات را بخورند و برای از دست دادن وزن، باید توفو، غذاهای دریایی، سبزیجات سبز  بیشتری بخورید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه