روش های نوین تقویت نعوظ

فهرست ها

روش های موثر برای تقویت نعوظ

روش آسان تقویت نعوظ

آیا درباره روش های مختلف تقویت نعوظ اطلاعاتی دارید؟ روش های مختلفی جهت درمان اختلال نعوظ شامل تغییر سبک زندگی، مصرف داروها، تزریق، استفاده از ایمپلنت و … وجود دارند.

توضیحاتی درباره تقویت نعوظ

 اختلال نعوظ،  ناتوانی جنسی در برقراری یک رابطه جنسی موفق می باشد. نعوظ یا ارکشن به بزرگ و سفت شدن آلت تناسلی مردانه می گویند. امروزه اختلال نعوظ  شیوع بیشتری در بین آقایان، در رده های سنی مختلف یافته است. روش های مختلف جهت بهبود نعوظ می تواند مشکل تمام مردان در هر سنی را درمان کند که در مقاله سلامت کوثر طب به آن می پردازیم. 

اختلال نعوظ چیست؟

 ناتوانی جنسی در به دست آوردن نعوظ کامل و یا عدم نعوظ کافی برای برقراری رابطه جنسی را اختلال نعوظ می گویند. تقریبا 5 درصد آقایان 40 ساله با مشکل اختلال نعوظ مواجه شده اند. همچنین حدود 15 الی 25 درصد آقایان بالاتر 65 سال دچار این اختلال هستند.

پزشکان در گذشته اعتقاد داشتند که مشکل اختلال نعوظ به دلیل مشکلات روانی ایجاد می شود. در حال حاضر مشخص شده است علاوه بر مسائل روانی، شیوه زندگی، استفاده از داروها و انجام جراحی ها می توانند باعث بروز این اختلال شوند. در اثر ابتلا به این اختلال روابط بین مرد و زن به سردی می گراید. مرد توانایی به ارگاسم رساندن همسر خود را ندارد و در نتیجه هر دو زوج از برقراری رابطه جنسی ناراضی هستند.

کمبود کدام ویتامین ها باعث اختلال نعوظ می شود؟
تمرینات تقویت نعوظ

علل موثر بر بروز اختلال نعوظ

  • مشکلات روحی و روانی
  • اختلالات هورمونی
  • علل عروقی و شریانی
  • اختلالات عصبی
  • مصرف داروها
  • انجام برخی از جراحی ها
  • ابتلا به برخی بیماری ها مانند واریکوسل

تقویت نعوظ

روش های مختلف تقویت نعوظ

یکی دیگر از روش های تقویت نعوظ ترک سیگار است که توجه زیادی به آن نمی شود. نیکوتین موجود در سیگار یک منقبض کننده عروق است.  کند شدن سرعت جریان خون موجب می شود تا خون کافی به عروق خونی نرسد و نعوظ ایجاد نشود.

 فرصت دادن به خود

 برخی از مردان برای رسیدن به نعوظ، فرصت و زمان بیشتری لازم دارند. در دوران جوانی برای رسیدن به نعوظ فقط چند ثانیه زمان لازم است اما در مردان میانسال حدود 30 تا 40 ساله، نعوظ بعد از 1 تا 2 دقیقه رخ می دهد. با افزایش سن  برای رسیدن به نعوظ باید زمان بیشتری صبر کنید، نگران نباشید این امر کاملا طبیعی است.

پیشنهادات برای تقویت نعوظ:

مکس پاور

قرص مکس من

کینگ دول

زد پاور

ویاگرا

سیالیس 30

داپوکستین

کاهش کلسترول خون جهت تقویت نعوظ

 افزایش سطح کلسترول خون می تواند بر بافت نعوظی تاثیر گذاشته و اختلال نعوظ را ایجاد کند. آلت تناسلی مردانه دارای عروق زیادی است. خونرسانی و گردش خون مناسب در عروق آلت، موجب بهبود نعوظ می گردد.

رعایت رژیم غذایی سالم و داشتن تحرک کافی  موجب تقویت نعوظ می شوند. اکثر مردان بالاتر از 40 سال دچار تنگی عروق خونی با شدت های مختلف می باشند، به همین دلیل با مشکل اختلال نعوظ مواجه می شوند. برای حفظ سلامتی شریان های خود رژیم غذایی سالم و سرشار از میوه ها و سبزیجات تازه را رعایت کنید.

قرص قوی اختلال نعوظ + نحوه ی مصرف

توجه به داروهای مورد استفاده

مصرف داروهای شیمیایی می تواند باعث بروز عوارض جانبی مختلفی شود که در تمام افراد یکسان نیستند. در برخی موارد اختلال نعوظ به دلیل استفاده از داروهای کنترل کننده فشار خون، آرامبخش ها، داروهای قلبی، آنتی هیستامین ها، داروهای مدر و … می باشد.

برای تقویت نعوظ باید با پزشک خود مشورت کنید تا داروی مناسب تری را جایگزین داروهای مصرفی کند. این نوع اختلال نعوظ بیشتر در آقایان بالاتر از 50 سال ایجاد می شود.

تقویت نعوظ با کنترل مصرف نوشیدنی های الکلی

الکل موجب کاهش عملکردهای سیستم عصبی می شود. الکل موجب محدود شدن عکس العمل های فرد شده و نمی تواند تحریک جنسی شود. طبق گفته شکسپیر الکل موجب افزایش میل و کاهش توان جنسی می گردد.

برای تقویت نعوظ مصرف الکل را کنترل کنید. مصرف زیاد الکل موجب نامتعادل شدن سطح هورمون های بدن می شود. مصرف زیاد الکل می تواند باعث آسیب های کبدی و عصبی شود. در اثر ابتلا به مشکلات کبدی سطح هورمون زنانه در بدن مردان افزایش یافته و نعوظ کامل ایجاد نمی شود.

 حفظ آرامش آقایان

داشتن ذهنی آرام  و به دور از عوامل استرس زا در مردان موجب تقویت نعوظ می گردد. داشتن استرس و اضطراب موجب کند شدن سرعت جریان خون به بافت تناسلی می گردد.  هنگامی که یک مرد آرامش روانی نداشته باشد، سطح هورمون های آدرنالین و نوراپی نفرین در بدنش افزایش یافته و اختلال نعوظ رخ می دهد. داشتن اعصاب راحت و آرامش خاطر موجب گشاد شدن عروق خونی و سینوس های آلت تناسلی مردانه شده، در نتیجه آلت تناسلی بهتر به نعوظ می رسد.

تقویت عضلات لگن

روش های جدید تقویت نعوظ

برای تقویت نعوظ و برگشت سفتی آلت تناسلی برای برقراری رابطه جنسی موفقیت آمیز، روش های مختلفی وجود دارد.  امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روش های نوین جهت بهبود نعوظ ابداع شده است.  افرادی که از روش های سنتی و یا تقویت عضلات لگن،  نتیجه نگرفته اند می توانند از این روش های نوین بهره ببرند.

استفاده از بهترین قرص های تقویت کننده  نعوظ مانند قرص مکس من ، قرص سیالیس ، قرص ویاگرا، قرص مکس پاور، قرص وگادول، قرص داپوکستین و قرص هارد آن

استفاده از داروهای خوراکی جهت تقویت نعوظ مانند واردنافیل، آوانافیل و تادالافیل می تواند موجب افزایش جریان خون در آلت تناسلی شوند.  مصرف آمینو اسیدهایی مانند ال آرژنین، ال کارنیتین، مواد معدنی مانند منیزیم و ویتامین های D و ویتامین های گروه B می توانند موجب بهبود اختلال نعوظ شوند. البته توجه داشته باشید اگر مبتلا به بیماری های خاصی مانند دیابت، فشار خون و یا بیماری های قلبی هستید، حتما با مشورت پزشک از داروها استفاده کنید.

شاک ویو تراپی روشی نوین جهت تقویت نعوظ

 در گذشته از امواج شاک یا روش شاک ویو تراپی برای شکستن سنگ های کلیوی و درمان مشکلات روماتولوژی و درماتولوژی استفاده می شد. در حال حاضر از این روش برای بهبود رگ های خونی قلب  استفاده می شود. سلامت عملکرد قلب و عروق موجب بهبود سرعت خونرسانی به سایر اندام ها مانند اندام های ناحیه تناسلی می شود.

استفاده از ویتامین برای تقویت نعوظ

ویتامین D، ویتامین C، ویتامین های گروه B مانند B3  و B9 می توانند موجب تقویت نعوظ شوند. مصرف ویتامین نیاسین با از بین بردن پلاک های چربی از دیواره عروق خونی کمک می کند تا جریان خون بهتر در رگ ها بهتر حرکت کند. به همین دلیل موجب درمان اختلال نعوظ می شود.

کاهش سطح ویتامین فولیک اسید در بدن آقایان، موجب تنگی رگ های آلت تناسلی مردانه می شود. برای تقویت نعوظ باید جریان خون در رگ های خونی آلت تناسلی به خوبی حرکت کند. مصرف ویتامین های C و D هم می توانند به بهبود عملکرد نعوظ کمک شایانی کنند.

بهترین قرص گیاهی نعوظ

هورمون تراپی

یکی از روش های که امروزه برای تقویت نعوظ، زیاد تبلیغ می شود، استفاده از هورمون ها می باشد.  توجه داشته باشید که این داروها فقط موجب افزایش میل جنسی می شوند و نمی توانند موجب درمان اختلال نعوظ شوند. هورمون تستوسترون موجب افزایش سرعت جریان خون به آلت تناسلی نمی شود و فقط میل جنسی را افزایش می دهد.  مردان مبتلا به سرطان پروستات نباید از داروهای تستوسترون مصرف کنند. عوارض جانبی استفاده از این داروها شامل موارد زیر می باشد:

  • بروز آکنه های پوستی
  • بزرگ شدن سینه
  • بزرگ شدن غده پروستات
  • احتباس مایعات در بدن

روش های نوین درمان اختلال نعوظ

یک دیدگاه برای “روش آسان تقویت نعوظ”

  1. الان یه شخصی مشکل عدم نعوظ داره وزندگیش منجر به طلاق بشه قبل از اون باید به کدام دکتر مراجعه کنه که به این کار خاتمه پیدا نکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه