رژیم لاغری 7 روزه

فهرست ها

چه رژیمی برای پاکسازی بدن مفید است؟

پاکسازی بدن با رژیم

رژیم پاکسازی یا دیتاکس، برای از بین بردن سموم بدن در مدت کم را میگ.یند. این رژیم بیشتر حاوی دوره‌هایی از روزه‌داری است که به همراه روش غذایی محدود به میوه، سبزی‌ها، آب‌میوه و آب است.پاکسازی بدن از سموم برای سلامت بدن ضروریست .چرا که می توانید در ظرف کمتر از 5 روز بدن خود را حسابی پاکسازی کنید.

رژیم غذایی چند روزه عالی برای پاکسازی

این رژیم 5 روزه را میتوان گفت یکی از بهترین ؤیم های پاکسازی بدن است چرا که در این رژیم بهترین متد و روشهای جهانی لحاظ شده است. سمومی مانند دود دخانیات ، الودگی هوا ، سموم دفع آفات و مواد افزودنی غذایی می تواند باعثبی حالی ، استرس ، اضطراب ، سندروم روده تحریک پذیر و سنگ کلیه شود. با پیروی از این برنامه غذایی و اتمام آن در نهایت متوجه سطح و میزان انرژی تنفس پوستی خود خواهید شد . برای همین منظور با کوثر طب همراه باشید

رژیم غذایی پاکسازی بدن

نخستین قدم سم زدایی هرچه سریعتر بدن

گام اول :

غذاهای فرآوری شده ، برخی لبنیات و گوشت قرمز را از رژیم غذایی خود حذف کنید و دراین5 روز از میوه ها و سبزیجات تازه و ارگانیک استفاده کنید.

گام دوم :

بااستفاده از یک آبمیوه گیری تمام ویتامین ها و مواد معدنی میوه ها و سبزیجات را استخراج کرده و از نوشیدن آبمیوه طبیعی لذت ببرید . پوست بیشتر میوه ها شامل ویتامین P و بیوفلاوین است که به عملکرد بیشتر آن ها کمک می کند . ابمیوه اضافه را می توان به مدت 3 روز در یخچال نگهداری کرد.

گام سوم :

برای دسترسی راحت و سریع آبمیوه و آب معدنی را در پارچ و درون یخچال نگهداری کنید. مصرف قهوه ، کافئین و نوشابه های شیرین را قطع کرده و دراین روز تنها آبمیوه و آب سبزیجات تازه بنوشید.

رژیم غذایی هفت روزه برای پاکسازی بدن

گام چهارم :

یک ساعت پیش از صبحانه یک فنجان آب ولرم مخلوط با چند قطره آب لیموی تازه میل کنید.

سم زدایی بدن با اصول بهداشتی

گام پنجم :

صبح ها پوست خود را با یک برس و یا مسواک نرم خشک پاکسازی کنید . مسواک زدن پوست به سمت قلب ، باعث از بین رفتن سلول های مرده سطح پوست خواهد شد که درنتیجه خون رسانی را در این قسمت ها افزایش خواهد داد.

گام ششم :

روزانه یک حمام سم زدای اکالیپتوس داشته باشید .

گام هفتم :

دراین 5 روز در فعالیت باشگاه هایی که تمرینات متوسطی انجام می دهند عضو شوید

دقت کنید که قبل از شروع به مدت 10 دقیقه بدن خود را گرم کرده و پس از آن 5 دقیقه صبر کنید تا دمای بدن پایین آید ، به این روش از آسیب و درد پس از تمرینات درامان خواهید بود.

گام هشتم :

به دنبال مکمل های سم زدای گیاهی مانند :گیاه باباادم ، دم اسبی، اکینیشا، زنجبیل، شیرین بیان، عصاره خارمریم، قره قاط ، قاصدک ، نارون ، زردچوبه ، آلوئه ورا ، فلفل قرمز ، علف نخودی ، کلرلا و گل مهرکلا بروید.

نکته : سایر گیاهان دارویی نیز ممکن است مفید واقع شوند اما در مورد استفاده از آن ها با پزشک طب سنتی مشورتی داشته باشید.

گام نهم :

از صبحانه غافل نشوید .خوردن میوه هنگام صبح دارای مزایای زیر می باشد :

  • سم زدایی را تقویت می کند
  • بدن را شاداب می کند
  • به کاهش وزن کمک می کند
  • سبستم ایمنی بدن را ارتقا می بخشد
  • یک محیط قلیایی در بدن ایجاد می کند
  • به دلیل فیبر موجود در میوه احساس سیری خواهید داشت. منبع: https://namnak.com

بدانیم:

کرم ویگرکس و درمان نزال

قطره اسپانیش فلای و ثرت آن

قرص وایمکس و روش مصرف

خرید لارجر باکس از داروخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه