مواد معدنی مفید برای آرامش اعصاب

فهرست ها

خوردنی هایی که می تواند آرامش اعصاب را بهتر کند

مواد معدنی برای آرامش اعصاب

بیشتر اشخاص برای داشتن آرامش اعصاب تن به هر کاری می دهند و انواع روش های مدیتیشن و غیره را امتحان می کنند. اما بهترین روش برای رسیدن به آرامش اعصاب جزء قویترین راه های ممکن است.

مواد معدنی و ویتامین مفید در داشتن آرامش درونی

استراحت و آرامش بعد از یک روز کاری سخت نیازمند همه است. خوشبختانه مواد معدنی و ویتامین هایی است که می تواند علاوه بر سلامتی شما آرامش و کنترل استرس را در شما بهتر کند. در این قسمت از بخش سلامت کوثر طب برخی از ویتامین ‌ها و مواد معدنی آرامش بخش و ضد افسردگی را معرف حضورتان خواهیم کرد.

آرامش اعصاب

گروه ویتامین های ب B

ذهن ما همیشه برای داشتن بهترین تصمیم و رفع خستگی نیاز به آرامش دارد و ویتامین ب انتقال دهنده های عصبی برای حفظ آرامش است این گروه از ویامین ها اصلی ترین مواد آرامش دهنده اعصاب است؛ بعلاوه تولید هورمون دوپامین و سروتونین که شادی آور و نشاط اور هستند، نقش بسزایی را ایفا می کند.

معرفی بهترین مکمل های تقویت اعصاب

ویتامین دی

ویتامین D عامل اصلی تنظیم خلق و خو و سلامت اعصاب و مغز افراد در برد دارد این گروه از ویتامین ها نیز به مانند ویتامین ب می تواند نقش خلق خوی را بهتر کند

ماده منیزیم

بین گروه پزشکان؛ منیزیم را جزو مواد معدنی آرامش بخش استرس زا است که نقش قابل تاملی در بالا بردن توانایی بدن برای آرام شدن دارد. ذهن و عضلات را آرام خواهد کرد؛ یعنی ملاتونین پشتیبانی می کند.همچنین از  اشغال خستگی در محدوده ذهن جلوگیری می کند و باعث خواب آرام بخش می شود

منیزیم ریکاوری عضلات و رفع خستگی ذهنی ورزشکاران را بهتر می کند؛ و موقعی که عضلات سفت و محکم می شوند؛ یعنی درست بعد از باشگاه و بدنسازی؛ استراحت کردن هم دشوار خواهد شد، پس منیزیم می تواند بهترین مکمل اعصاب و روان باشد.

کمبود این ویتامین‌ها باعث ضعف اعصاب می‌شود

روی

روی ماده معدنی است استرس را رفع می کند، به مغز در تقویت استرس های یهویی کمک خواهد کرد و موجب می شود که ریلکس کنید و زندگی پر آرامشی را داشته باشید. تحقیقات محققین نشان دهنده آن است افرادی که در رژیم غذایی خود به اندازه معین روی دریافت می کنند؛ اخیلی خوش رو و با اخلاق هستند و مدام احساس تندرستی و سلامتی دارند. این ماده یکی از موثرترین مواد مغذی که از سلامت روان محافظت خواهد کرد؛ روی است.

پیشنهادات:

بیگ رایز

پکیج افزایش سایز الت

قرص افزایش سایز الت

گلوریا اصل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه