آیا مصرف پنیر در صبحانه مضر است؟

فهرست ها

علت مصرف پنیر در صبحانه و مزایای بیشمار آن

مصرف پنیر در صبحانه

صبحانه جزو ضروریترین وعده های غذایی است که توصیه می شود حتما در آن به مقدار کافی پنیر مصرف شود.

فواید مصرف پنیر در وعده صبحانه افراد

یک پزشک تغذیه میگوید که:«بخاطر اینکه مصرف سرانه لبینیات در کشور بسیار کم است از این دست پنیر می تواند منبع خوبی برای جذب کلسیم افراد باشد و به رشد و توسعه استخوان بمانند triple flex کمک کند.» در دنیای امروزه و مبنای نخستین تغذیه چیزی به معنای خوب یا بد مطلق وجود ندارد و هر منبع غذایی باید به مقدار کمی هم که شده وارد بدن گردد.
 این دکتر تغذیه با اشاره به فواید پنیر و مصرف آن، حذف این ماده لبنی را از سفره صبحانه نادرست دانست و تصریح کرد:«پپروتئین پنیر و ترکیبت مفید آن منبع مناسبی برای رشد افراد جوان و نوجوان را در سنین پایین را فراهم میکند.»

مصرف پنیر

در باور ایرانی مصرف پنیر سیر شوندگی افراد را بالا می برد و می تواند تا چندین ساعت شخص مصرف کننده را سیر نگه دارد .

فواید استفاده از پنیر در وعده صبحانه

اطلاعات در مورد پنیر مرغوب (مصرف پنیر در صبحانه)

خوردن پنیر های کهنه و تاریخ گذشته بخاطر فعال بودن امینه می تواند سلامتی شخص مصرف کننده را به خطر بیاندازد. پنیر بهترین صبحانه برای افراد دارای اضافه وزن و چاق است و حذف این ماده لبنی از سفره صبحانه و جایگزین کردن غلات و ریز مغزها به دلیل دریافت انرژی و کالری بالا درست و صحیح نیست. بیشتر افراد بجای مصرف پنیر روی به کره، خامه و سرشیر همراه مربا می آورند که این نیز معقولانه نیست چرا که در دراز مدت باعث بالا رفتن فشار خون میگردد.

فواید یک پنیر خوب

درمان اختلالات پوست بدن

می توانید با مصرف پنیر که دارای ویتامین گروه ب۱ می باشد پوست خود را سالم نگه دارید

عضله ساز و افزایش مفید وزن

برای ساختن عضلات بیشتر جوانان روی به مکمل های بدن سازی می اورند. از این سبب یکی از بهترین وعده های غذایی که می تواند پروتئین زیادی را به شما دهد پنیر است. پس مصرف پنیر آن هم در وعده صبح فراموش نشود.

محصول پیشنهادی ( قرص لیدی ار به همراه نچرال بونتی)

سلامت استخوان ها

پنیر دارای کلسیم و ویتامین ب می باشد که برای سلامت استخوان های بدن کودکان مفید است.بخصوص برای افراد در حال رشد  مثل قرص نچرال ولت عمل میکند و بیش از حد مفید می باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه