مصرف قهوه و ناباروری

فهرست ها

ایا مصرف قهوه ناباروری را زیاد می کند

مصرف قهوه و ناباروری

نوع زندگی و مصرف وعده های متفاوت غذایی بر ناباروری مردان تاثیر بسزایی دارد. در ناباروری می توان گفت .یک سوم به مرد یک سوم به زن و

یک سوم به هر جفت آنان مروط است و یا اصلاً علت آن مشخص نیست.دلیل ناباروری مردان بیشتر بخاطر عدم تولید اسپرم زیاد و کافی است.

ولی علت ناباروری در زنان متفاوت است.

 

ناباروری مردان

 علل ناباروری مردان و اثر قهوه بر آن

دانشمندان کشور برزیل به این باور رسیده اند که قهوه موجب می شود اسپرم سریع تر حرکت کند.و کافئین می تواند اساس درمان ناباروری را به ارمغان بیاورد.

 

 تاثیر قهوه در ناباروری 

پزشکان آمریکایی میگوییند بررسی های بیشتر بر روی تعداد کمی از افراد از نقش مصرف قهوه در جلوگیری از به ثمر رسیدن دوره درمان ناباروری حکایت دارد. و لازم است بررسی های بیشتری انجام شود تا نقش این ماده خوراکی بر بارداری به  اثبات رسد.

قهوه برای گروه خونیA سودمند، برای گروه خونی B بی اثر و برای گروه های خونی Oو AB خوب نیست.

متخصصان دانشکده سلامت عمومی هاروارد در بوستون به این نتیجه رسیده اند که در مردانی که بیشترین میزان مصرف کافئین را داشتند نسبت به مردانی که کمترین میزان کافئین را مصرف کرده بودند روند موفقیت آمیز بودن لقاح مصنوعی کمتر بوده است. علاوه بر این مشخص شد در زوج‌هایی که مرد بیشترین میزان مصرف کافئین را داشته احتمال آنکه نوزاد زنده به دنیا بیاید 19 درصد کمتر بوده است.

مصرف قهوه و ناباروری
ناباروری با خوردن قهوه

مسدود کنندهای اتصال

مطالعه درباره مصرف ماری جوانا که متناسب با کار قبلی بوده است، نشان داده است که این محتویات ممنوع تاثیر منفی بر روی باروری مردان می گذارند. این ماده مخدر حاوی ترکیب فعالی به نام تتراهیدروکانابینول (THC) است که می تواند بر روی گیرنده های کانابینوئید که در اسپرم مردان وجود دارد تاثیر بگذارد. مطالعه قبلی نشان داد که THC می تواند اتصال اسپرم به تخمک ها را متوقف کند. منبع: https://salamdonya.com/health/coffee-and-sperm-speed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه