عوامل دیر خوب شدن کرونا

فهرست ها

چه عواملی موجب می شود تا کرونا بهبود پیدا نکند

عوامل دیر خوب شدن کرونا

قبل از هر چیز بهتر است بدانیم سیستم دفاعی بدن هر فردی نسبت به بدن دیگر متفاوت است. در موقع گرفتن کرونا شاید فردی احساس مریضی نکند و ولی در فرد دیگر موجب بی حالی و از دست دادن بویایی و دیگر عوارض کرونا مشاهده گردد.اما یکسری کارها در دیر خوب شدن کرونا دخیل است. با بخش سلامت کوثر طب به همین موضوع می پردازیم

 

خوب شدن کرونا

 

بیماری دیابت نوع دو (عوامل دیر خوب شدن کرونا)

سازمان بهداشت جهانی در تازه ترین اطلاع رسانی خود گفته است که بیماری دیابت نوع 2 بیماری کرونا را بد تر میکند.در تحقیقات صورت گرفته رابطه مستقیمی بین این دو بیماری به اثبات رسیده است.. البته محققان در مطالعات اشاره کرده اند که تعداد زیادی از بیماران دیابتی شرایط مشابهی با دیگر بیماران زمینه ای داشته اند. اما بیماری دیابت نوع دو در تشدید کردن کرونا دخیل است.

علائم بیماری دیابت چیست؟

علائم بیماری دیابت نوع ۱ اغلب به­‌صورت ناگهانی بروز می­‌دهد و ممکن است شدید باشد. من جمله:

  • تشنگی بیش از حد
  • گرسنگی (به‌خصوص پس از غذا خوردن)
  • خشکی دهان
  • تکرر ادرار
  • کاهش وزن (با وجود این­که غذای کافی می­‌خورید و اشتهای خوبی دارید)
  • خستگی (احساس ضعف و کسالت)
  • تار شدن دید منبع: https://www.darmankade.com

ویروس مجددا فعال گردد (عوامل دیر خوب شدن کرونا)

ویروس اپستین بار یکی از معروفترین ویروس های انسانی است. که احتما در گیر شدنان در سنین پایین زیاد است . بیماران کرونایی که علائمشان خیلی طول کشیده، احتمال دارد این ویروس دوباره شروع به کار کرده است.

‏سطح RNA ویروس کرونای در بدن فرد

سطح RNA ویروس کرونای داخل خون در بیمارانی که به کرونا مبتلا شده اند، نشان دهنده این است کرونا دیر خوب می شود. طبق تحقیقات صورت گرفته، میزان بالای RNA می تواند عاملی برای دوره بلند مدت کرونا گردد؛ به همین دلیل این افراد به احتمال زیاد داروی ضد ویروس تزریق کنند. هر چقدر که بدن سریع تر بتواند این ویروس را از بین ببرد، احتمال این که ویروس به صورت دائمی سیستم ایمنی را درگیر کند، کم‌تر است . پس احتیاط پیشه کنید. و با دکتر خود در ارتبا باشید.

 آنتی بادی های خاص در بدن

اثر گذارترین آنتی بادی های اتوماتیک خاص در بدن مشاید به اشتباه به بافت بدن خود اتک بزند و این امر باعث می شود بیماروی کرونا طولانی مدت شود. پژوهش های جدید در این مورد انجام گرفته است که این پادتن های خاص در بدن بعد از این که فرد به طور کامل از کرونا ریکاوری شده، باز هم علائمش را تا چند ماه بیشتر میکند.

جدیدترین محصولات زوجین کوثر طب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه