عوارض نداشتن رابطه جنسی

اگر 7 روز رابطه جنسی نداشته باشید چه خطراتی دارد؟

عوارض نداشتن رابطه جنسی

از عوامل نشاط و شادی زوجین رابه جنسی سالم می باشد. محققان میگویند اگر زوجین برای روزهای متوالی رابطه جنسی نداشته باشند خطرات زیادی به همراه خواهد  داشت.

عوارض قطع رابطه جنسی و زناشویی زوجین ( عوارض نداشتن رابطه جنسی)

برقراری رابطه زناشویی مزایای زیادی بهمراه دارد ،میتواند جسمی و روحی زوجین را سر زنده نگه دارد.

رابطه جنسی

همانگونه که یک فوتبالیست اگر فوتبال را به مدت زیادی کنار بگذارد بعد از مدتی توانایی ورزشی خود را از دست می دهد یک زوج متاهل هم که رابطه زناشویی داشته اند با ترک آن به مدت تقریبا طولانی عوارض زیادی را در پی خواهد داشت.

عوارض ترک رابطه زناشویی و زناشویی برای بدن

به گزارش healinglifeisnatural دکترین اعتقاد دارند عدم رابطه زناشویی مضراتی زیادی برای بدن دارد. که در ادامه مقاله کوثر طب به ان می پردازیم.

1- استرس موجب کاهش رابطه جنسی:

یک رابطه دلنشین و عاشقانه جنسی بازوج خود درمان استرس شما است . در شرایط پر اضطراب زندگی های امروزی داشتن رابطه زناشویی به صورت منظم توصیه می شود. رابطه جنسی مداوم موجب رفع استرس شده و ارامش واقعی را بر زندگی شما حاکم می کند

عوارض نداشتن رابطه جنسی در مردان و زنان

2- کاهش  اعتماد به نفس با قطع رابطه جنسی :

اعتمادبه‌نفس جنسی یعنی اعتماد داشتن به بدن خود و پذیرفتن تصویر آن همان‌طور که هست و توانایی‌هایی که دارد و لذتی که می‌تواند ایجاد کند. در طول زمان انزال زوجین، تستوسترون، استروژن به سرعت منتشرمی شودکه موجب ازدیاد اعتماد ب نفس زوج می شود.

3- انزال زودرس و  نداشتن نعوظ بعد از کاهش رابطه جنسی :

در توصیف این گزینه باید گفت بررسی ها ثابت کرده اند افرادی که به طور طبیعی در هفته بیش از یک مرتبه رابطه جنسی داشته باشند از نعوظ و انزال دیررس در امان خواهند بود . برای  داشتن رابطه جنسی خوب که در ان بتوانید مدت انزال را طولانی کنید از قرص های  مکس من , سیالیس , ویگرکس پلاس , مگنا ار ایکس استفاده کنید

4- ضعیف شدن بدن در برابر سرماخوردگی و امراض بعد از توقف رابطه جنسی

با توقف رابطه زناشویی بدن در برابر میکروب ها ضعیف تر خواهد بود و سریعتر بیماری را به خود راه خواهد داد به خصوص ویروس سرماخوردگی و آنفولانزا . محققان دانشگاه اکلاهاما در یافتند بین سرماخوردگی ونداشتن رابه زناشویی رابطه تنگاتنگی وجود دارد.

5- عفونت ادراری در صورت عدم رابه جنسی زیاد می شود:

برای دوری از عفونت ادراری توصیه می شود رابه جنسی خود را به تاخیر نندازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه