مضرات شیر و گوشت گاو برای سلامتی

فهرست ها

شیر و گوشت گاو چه عوارضی برای بدن دارد؟

عوارض شیر و گوشت گاو

طبق تحقیقات به عمل آمده در بدن گاو گونه ای از باکتری موجود است که به خوردن گوشت و شیر گاو به افراد منتقل می شود.و مصرف گوشت و شیر گاو آدمیزاد را برابر بیماری های مفصلی به ویژه آرتریت روماتوییدآسیب پذیر می کند.

 

 

خوردن گوشت گاو و عوارض ان برای افراد

بیشتر گوشت به جز از فرآورده های گوشتی در هرم غذایی جایگاه خاصی دارند و هیچ وقت نمی توان این گروه را جایگزین دیگر گروهای غذایی کرد.تحقیقات نشان میدهد خوردن گوشت گاو برای سلامتی مضر است و انواع بیمارهای مختلف را برای ادمیزاد به همراه دارد. با کوثر طب همراه باشید

ابتلا به سرطان روده ی بزرگ و مصرف زیاد گوشت قرمز

مصرف شیر و گوشت گاو چه بیماری به بدن را منتقل می کند؟

بی شک مصرف شیر و گوشت گاو جایگاه ویژه ای در بین خانوار ایرانی دارد اما مصرف این گروه از مواد غذایی چه عوارضی برای بدن دارد؟ با مصرف  گوشت شیر و گاو بدن آماج انواع حملات بیماریها می شود؟
بیشتر افراد تصورت غلطشان بر این است که با مصرف شیر و گوشت گاو سیستم ایمنی بدن قوی می شود.

محصولا پیشنهادی:

ژل تیتان روسی مخصوص

حجم دهنده باسن سوماتولین

کاندم خاردار ژله ایی

ویاگرا (۳۰تایی)

مرور مضرات شیر و گوشت گاو برای سلامتی بدن ( عوارض شیر و گوشت گاو)

با مصرف شیر و گوشت و گاو بیماری های مختلفی به ویژه آرتریت روماتویید خواهند گرفت. این بیماری که آمار مبتلایان به آن در حال افزایش است با التهاب، تغییر حالت مفاصل و دردهای مزمن دایمی همراه است .

پیش از این دلیل ابتلا به آرتریت روماتویید مشخص نبود؛ داشنمدان از کشف تأثیر شیر و گوشت گاو بر این مریضی به عنوان یک دست آورد بزرگ یاد می کنند.

مضرات گوشت گاو چیست؟

بیماری متعدد گوشت گاو

ابوعلی‌سینا ۱۶ بیماری را با مصرف «گوشت گاو و گوساله» مرتبط می داند. اولی آن سرطان و دوم مالیخولیا  و بعدی بواسیر است. گوشت گاو سبب تیرگی پوست، حالت‌های عصبی و افسردگی، وسواس، واریس، بزرگ شدن طحال و… می‌شود. مصرف گوشت گاو و گوساله عامل مرگ‌های ناگهانی به سبب انسداد و صعود بخار غلیظ به سوی قلب و مغز است همچنین مصرف این گوشت باعث بواسیر و واریس میگردد. از بین گوشت‌ها، بهترین گوشت برای مصرف، گوشت گوسفند است که طبع آن گرم و‌تر و معتدل است؛ بهترین شیوه مصرف گوشت نیز آبگوشت است.منبع :https://donya-e-eqtesad.com

یک دیدگاه برای “عوارض شیر و گوشت گاو”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه