چند عادت برای افزایش وزن

فهرست ها

چند عادتی که فکرشم نمی کنید وزنتان را بالا می برد

چند عادت برای افزایش وزن

اینکه اضافه وزن داشته باشیم اصلا خوب نیست. چرا که همیشه برای پوشیدن لباس مناسب و رفتن به مهمانی در عذابیم. بیشتر چربی ها در کنار اعضای بدن و حیاتی مثل کبد و لوزالمعده ایجاد می شود و خطرات جبران ناپذیری به همراه دارد. پس در رفتارهای خود از قبیل غذا خوردن مواظب باشیم. اما به غیر از آن؛ بسیار یعادت ناپسندی هستند که چربی ها را به مرور زمان در اطراف شکم و ران زیاد میکند. که در این قسمت از کوثر طب به آن می پردازیم. بخش سلامت کوثر طب در این مقاله سعی بر آن دارد چند دلیل دور از انتطار که موجب چاقیتان می شود را بیان کند.با ما همراه باشید

دلیل چاقی شکم

کمبود خواب ( چند عادت برای افزایش وزن)

طبق تحقیقات دانشمندان افرادی که حداکثر 4 ساعت خواب در شبانه روز دارند نسبت به افرادی که کافی دارند دارای اضافه وزن بیشتری هستند. منظور از خواب کافی طی 24 ساعت بین هفت تا نه ساعت می باشد. دانشمندان اعتقاد بر این دارند که دو هورمون تنظیم کننده اشتها را تحت تاثیر قرار می دهد و موجب می گردد که فرد بیشتر تمایل به خوردن داشته باشد همین امر سبب افزایش وزن می شود.

نوشیدن نوشابه به اصطلاح رژیمی

اسم این نوشابه ها رژیمی است اما باور کنید تنها چیزی که ندارند رژیم سالمه!.تحقیقات به ما نشان داده است بیشتر کسانی که دنبال لاغری هستند متاسفانه با خوردن نوشابه های رژیمی بیتشر چاق شده اند. که حاوی کالری بالا و شیرین کننده مصنوعی هستند که موجب بیشتر شدن کالری و بد ریخت شدن هیکلتان می شود.

استرس داشتن

استرس سمی است برای سلامتی بدن.با استرس متاسفانه وزنتان بالا می رود، زیرا استرس هورمون کورتیزول برا زیاد میکند. این هورمون کورتیزول موجب تزریق چربی در دراز مدت در اطراف شکم و ران می شود. حتما استرس خود را کنترل کنید.

چطور از راه سالم در یک ماه 10 کیلو چاق بشیم؟

خوردت غذاهای کنسروی ( چند عادت برای افزایش وزن)

درست شنیدید غذاهای کنسروی موجب افزایش وزن می شود.یکی از راههای بخطر انداختن سلامتی همین غذاهای کنسروی است، زیرا ماده بیسفنول آ یک ماده شیمیایی در قوطی های آلومینیومی کنسرو است که همین ماده سبب بالا رفتن وزنتان می شود. حتما در مصرف این جور غذاها دقت لازم را داشته باشید.چرا که همین غذاهای کنسروی محرک جنسی بدن را نیز کم میکند. برای داشتن رابطه جنسی مناسب ما محصولاتی از قبیل قرص الموکارت و قرص سیالیس مشکی و همچنین قرص تاخیری ویاگرا پاور را پیشنهاد میکنیم. برای محرک جنسی بانوان نیز آدامس جگوار را توصیه میکنیم.

مصرف نکردن پروتئین به اندازه کافی

مطالعات زیادی نشان می دهد کیفیت بالای پروتئین در رژیم غذایی می تواند چربی شکم را از بین ببرد. پس باید مکمل حاوی پروتئین استفاده کنید تا چربی شکم افزایش پیدا نکند. در غیر این صورت اگر میزان پروتئین در رژیم غذایی به اندازه کافی نباشد، باید منتظر چربی شکم باشید.منبع: https://namnak.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه