مسواک زدن چه ربطی به سلامت قلب دارد؟

فهرست ها

آسان ترین روش پیشگیری از بیماری قلبی

مسواک و بیماری قلبی

بیماری قلبی قابل درمانو است بشرط پیروی از روش زندگی سالم،زیاد سخت نیست و نیاز به رژیم سخت هم ندارد . .بیماری قلبی از دلایل معمول مرگ و میر در اشخاص است. راه حلی آسان و تاثیر گذار برای پیشگیری از بیماری قلبی وجود دارد که بهتر است با آن آشنا شوید.بیماری های قلبی را جدی بگیرید

افزایش ریسک بیماری قلبی با فراموش کردن کاری قبل خواب

یکی از علل مهم مرگ بین افراد در جای جای دنیا حملات قلبی یا سکته قلبی است. موقعی که صحبت از یک سبک زندگی سالم می‌ شود، اکثر افراد به سراغ بررسی وضعیت قلبی عروقی خود می رویم، زیرا می دانیم که اهمیت بسیار زیادی دارد.

بیماری قلبی

جدیدا محققان پی بردند بیشتر افراد قبل خواب از یاد می ببرند که یک کار مهم انجام دهند و همین موضوع روی سلامت قلب آن ها اثرگذار است. این قسمت از کوثر طب به بررسی این موضوع می پپردازیم.

بیماری قلبی و مسواک پیش از خواب (مسواک و بیماری قلبی)

عدم مسواک پیش از خواب؛ به قلب آسیب وارد می‌ کند. اگر شما بهداشت دهان را به خوبی رعایت نکنید، باکتری باعث ایجاد عفونت دهانی می‌ شود و پوسیدگی دندان برای بیماری های لثه اصلا مناسب نیست.

تقریبا نیمی از حمله های قلبی به خاطر عفونت های دهانی می باشند، بیماری پریودنتال به خصوص، همچنین پوسیدگی دندان ها.

در دانشگاه هاروارد این موضوع را تحقیق کردند و نتایج جالبی را بدست آوردند که باکتری لثه‌ ها را درگیر می‌ کند و می‌ تواند عامل ایجاد بیماری‌ های لثه باشد که همه رگ های خونی در هر جای بدن هم دچار مشکل می‌ شوند و التهابات، مرگ و میر و آسیب به بافت اتفاق می افتد که در کنارش؛ ممکن است عوارض جانبی مانند لخته های کوچکِ خون، حمله قلبی، سکته و غیره را هم به همراه داشته باشد.

مسواک زدن موجب کاهش ریسک بیماری های قلبی عروقی می شود

اثبات این مسئله مسواک برای سلمت قلب

دسترسی نداشتن به مراکز بهداشت می‌ تواند از علت‌ هایی باشد که افراد را بیشتر به مشکلات قلبی دچار می‌ کند. برای همین مهم است بعد مسواک از نخ دندان هم نیز استفاده کنید.

بوی بد دهان و تاثیر آن روی رابطه زناشویی

داشتن یک رابطه زناشویی سالم از جمله اساسی ترین علت تامین سلامت فرد است. در این میان، بوی بد دهان و دندان یکی از مسائل مهم است که می‌تواند رابطه جنسی بین افراد را با مشکل مواجه کند و این مسئله دلایل مختلفی دارد. از جمله دلایل اصلی بوی بد دهان که در بعضی از موارد باید آن را با کشیدن دندان برطرف کرد. علاوه بوی بد دندان مردان داری نعوظ ضعیف و زود انزال میتوانند از کرم تاخیری لارگو، اکستندر مگنت دار ، دستگاه لارجر باکس و اسپری ویگا استفاده کنند.

نتایج تحقیقات خطرات قلبی و عروقی

مطالعه نمونه ها میگوید که مسواک زدن چند بار در روز 10٪ خطر فیبریلاسیون دهلیزی را کاهش می دهد. در حالی که 12٪ احتمال و ریسک نارسایی قلبی را در این افراد طی 10.5 سال کاهش داده است.

یک دیدگاه برای “مسواک و بیماری قلبی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن
مقایسه